Full rulle

TjoooooBRE! Idag har jag hängt i Hammarbysjöstad med storebror Fredrik. Vi åt brunchbuffé och catcha upp lite. Det är så sällan vi ses i med att han är typ 30 och man har inte riktigt samma intressen. Men det var trevligt att ba hänga och snacka. Efter maten hämta vi Maria, hans sambo som varit i Umeå och åkte hem till dem, kolla tv och laga pizza. Riktigt trevlans. Vid sjutiden åkte jag till T-centralen och mötte upp Jenni som jobbat och käka. Så nu sitter vi på tunnelbanan påväg till Akalla.
Jag provjobbar förövrigt imorgon på Burger King. Tyvärr inte samma som Jenni och Johanna... Är lite nervös men mest taggad och tycker att det ska bli sjukt kul! Fyller dessutom år imorgon!! Yeeeeeeeey!!!!


Haha min önskelista....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0