Min julafton

Det var längesen..... Tänkte berätta lite om min jul. Den började hos mamma där vi åt en mindre jullunch och öppnade lite paket, efter det traskade jag och Ludwig vidare hem till pappa. Där var vi fler än hos mamma, vi fika, kolla Anka, åt julmiddag och sen kom tomten. Han var väldigt lik farmor men hon var på toa hela tiden.... Hmmm... ;)
Senare den kvällen gick jag till Espri och spelade sällskapsspel med hennes familj, det var riktigt roligt! Jag och hennes syster gick ner till Gästis i centrum där det var sjukt mycket folk! Efter Gästis gick vi tillbaka till Espri för mer spel. Hade riktigt roligt hos dem :D Är som sagt dålig på att ta bilder eftersom jag är så otroligt dålig på att blogg men aa, några iafl. Har inga kort på mina julklappar men fick bland annat en extern hårddisk, pengar, skor, 
Det här är inte alla julklappar som fanns under granen hahaha, men de mesta av mina bilder är på systemkameran...... 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0