Tjottaheiiitii

Sitter nånstans i nånstans, har äntligen fyllt på mina fransar så jäkla skönt! Äntligen känner man sig snygg igen. Är inte så snyggt när luckorna syns tydligt på fransraden. 
I onsdags mötte jag upp två utav mina bröder. Ludwig och Niklas. Niklas har egendesignat sin kostym till sitt bröllop i Makedonien & tänkte att lydde skulle få göra samma sak. Så alla i familjen hjälpte till med en slant. Så jag och Niklas överraskade han på stan med att gå dit, han trodde Niklas skulle skissa en tattuering. Han blev jätteglad, det var jättekul för han. Efter de satte vi oss och åt och tog ett par glas vin. Senare på kvällen mötte jag upp Evelina och fortsatte dricka på laughing duck för att sedan dra ut på f12. 220kr inträde det var galet men det var riktigt det musik och vi hade det riktigt kul så det vare värt. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0