Onsdagsmiddag

Sitter hos farmor med Ludwig och farmor såklart. Vi tittar på "hur många kramar finns det i världen". De e en uppföljare på "hur många lingon finns det i världen". Så jäkla härliga filmer! Vi har käkat middag, pappa, Lise och Tilde var här också och åt och jag fick agera lekledare, nä men den där lilla ungen kan ju aldrig sitta still haha. Å hon e så go, har saknat lilla loppan! 
Mitt lilla äppelmos!



Inatt kom aldrig John Blund så har dygnat, inte för att jag velat men har inte kunnat sova ens en minut. Tror jag blir alldeles för uppe i varv efter jobbet när jag jobbar kväll.... Har varit i skolan ändå och slutade halv 6.... så ska bli skönt att få gå och lägga sig sen, hoppas jag inte somnar i soffan framför filmen här, de e ju standard för mig att somna framför filmer men blir så jäkla jobbigt att gå hem sen då.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0