Kebabpizza & Xbox, som en man

Daaaaamp, får damp på den här cp banan jag fastnat på...... Serri as drygt! Spelar battlefield3 , och de e väl vad jag för de mesta har gjort idag. Hade massa planer men inget blev typ av haha, jag fastande framför spelet, men har emellanåt tvättat och städat men de tog ett tag för satte mig mest hela tiden och spelade istället hehehehe. Köpte pizza idag också blev fett lycklig för har väntat på att få käka pizza i typ 3 veckor.... Och jag som inte ens är förtjust i pizza, jajajja den satt bra i magen, ja jag åt hela, mm som en man, dags att börja gymma, måste bli frisk först bara. Roligt flummigt inlägg......... Nä men ja va så gullig och bjöd brorsan på pizza men stackars pizzautbudet sprang runt och letade efter Torbjörn och inte Björk. Som de kan gå......... 
Nu ska jag hämta min yollibox och vänta på att paradise ska börja. Behöver en paus från dumma spelet.... Tjohej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0