Samhällskunskap & tandläkare

Tjoo, sitter i skolan. Dags å skriva klart min äckliga uppsats i samhällskunskap. Pluggade igår efter skolan men var så jävla trött eftersom jag inte sover nått om nätterna, så kom inte så långt. Förstår inte, lyckades hålla mig vaken fram till kvällen för jag tänkte somna tidigt men nej såklart inte. Fick sova i 4 timmar. Jävla sömnproblem..... Idag ska jag till praktikplatsen också och hälsa på... 
Har bokat tandläkartid nu också, problem med mina visdomständer IGEN! Och vill inte få samma problem som förra gången.... + att min lagning på en av mina tänder har fuckat så de blir mycket för dem att stå i imorgon. Lika bra att ordna allt nu imed att det snart kostar..... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0