Dag 2

Har det fantastiskt här! Idag har vi legat vid poolen & käkat lunch på hotellet. Första måltiden på två dagar, annars har vi bara levt på vatten och bröd, och chips då haha. När tjejerna gick upp för att powernapa låg jag kvar i poolen på badmadrass och njöt som en kung! Så jäkla avslappnande, snacka lite med en kille som kom från samma flyg, trevlig man men ingen i min smak. Haha. Har pressat i flera timmar nu, så nu ska jag iväg & köpa ett till vykort till farmor, sätta mig vid poolen, skriva, posta. Det är kul att man kan göra farmor så glad med ett enkelt vykort, och om jag ska vara ärlig så är det lite mysigt att sitta vid poolen och skriva brev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0