Välkommen livet, du är efterlängtad

Tjäääääna! Livet känns bra och mättande! Är sugen på att jobba haha, vill typ jobba imorgon. Men nix. nej. no. Är ledig hela helgen woop woop! Ska bli skönt att få sova ut å supa skallen av sig. Haha.... Nä inte riktigt men nästan. Jobbade liksom på min födelsedag och helgen som var efter den. Så nu ere dags för fest!
Fick jobba på nedervåningen idag, trots chefen sa igår att jag bara skulle jobba där uppe framöver.... Haha han e ju lustig. Men visst, fick ju jobba med Jenni så de va skojsigt!
Förövrigt ikväll har jag gjort nada, varit hemma, träffade Sofie och Johanna på en cigg och nu ligger jag i sängen och ska strax kolla film. Soft liv! Jag välkomnar mitt liv jag kommer få leva i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0