Keep your head up, keep your heart strong

Sitter på bussen hem. Jobbade stängning idag. Det gick bra! Kul att få lära sig något nytt! Idag jobbade jag där uppe, kommer mest få jobba där. Dem jag jobbar med är jättehärliga och roliga, är redan välkommen in i familjen på övre och nedre Burger King så de känns verkligen skönt!
Finns inte så mycket att skriva om min dag.... Har ju bara jobbat. Har mött härliga random-människor som gett energi, sånt e fantastiskt!
Ledig imorgon, så de blir att chilla sönder och vila fötterna!
Förresten så nattshoppa jag när jag väntade på tunnelbanan. Blekningspenna för tänderna, den va ju inte dyr så vafan man kan ju testa. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0