19år

Hej hej! Jag är 19 år! Hahaha, fyllde ju år i måndags och hade även min första dag på jobbet. Gick riktigt bra & fick bra feedback! Efter jobbet väntade jag på Jenni för att samåka till Vallentuna och möta upp tjejerna som hade en plan för min födelsedag. Jag och Jenni blev upphämtade i centrum av Espri och Johanna med "ja må hon leva" låten dunkandes. Riktig entré. Johanna körde runt i Vallentuna och jag fattade ingenting förrän hon körde upp mot mammas lägenhet. Där var Sofie och Evelina och grattade. De stängde in mig i ett rum och när jag kom ut hade de dukat tårta, kakor, jordgubbar och snacks! Jättefint och jättegulligt! Tack mina fina bästavänner! Pillo och Hanna kom senare på kvällen också, jag fick massa fina presenter. Sånt som jag verkligen behövde!

Igår var jag bara bajstrött, Sofie klippte mitt hår, blev firad av pappa och Ludde med sushi och sen låg jag och kolla småkrypsliv tills jag somna.

Uppdaterar om den här dagen lite senare, annars blire så jävla långt. Inte för att någon läser min blogg förutom min trogna Sofie men endå ;)


Kommentarer
Postat av: Snuffle

Jag har läst ikapp nu mannen föralltid trogen <3

2013-06-26 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0