Kvällskvisten

Ligger i sängen väntar på att sömnen ska falla sig in... Ikväll har jag hängt med Sofie, Espri och Johanna. Vi har kollat på Evil dead och vi är så jävla kritiska åt allt och ba garvar. Den var bra men endå överdriven. När Johanna åkt hem kollade jag Sofie och Espri gamla bilder och filmer. Vissa är 5 år gamla, man börjar känna sig gammal asso. Men vi fick oss ett gott skratt.

Igårnatt när jag kom hem såg jag att jag fått post yeeeey, de var mitt hårserum som ska va riktigt bra, morrocan liksom. Sen nu inatt när jag ska ta en sista cirre med Sofie innan hon ska hem har jag fått min tandblekning också. Nice nice! Imrn hoppas jag på lite partaj fan! Är ledig så de e sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0