Godnatt godmorgon

Var tvungen att ringa till jobbet nu på morgonen för hade kvar en kunds nyckel i mitt förklä. Hade glömt hänga in den i nyckelskåpet vilket är rätt viktigt. Men tur att den låg kvar på jobbet iafl! Så nu har man rättat till de iafl! Blev skit nojjig och orolig igår, sådär som man blir som ny. Det räcker med att jag råka starta larmet förra veckan..... Aja shit happens, och mer eller mindre för alla haha. Ska försöka somna om nu, men hör Ludde snarka genom väggarna så vettefan om jag kommer lyckas. Snarkningar är på riktigt en av de värsta sakerna jag vet om. Jag får typ ångest när jag hör de. Jag måste va traumatiserad sen jag var liten eller nått haha, för mår typ psykiskt dåligt när jag hör snarkningar...... Aja ja e störd men godnatt godmorgon eller nått 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0