Gårdagens & dagens

Fått nytt paket igen! Igår när jag kom hem från Espri låg det på min säng! MINA NIKE! Såå jävla top notch! Jag driver inte. Älskar dem. Det är som att springa på moln 👟👟☁️
Iförrgår chillade jag ju hemma hos Espri och kollade Harry Potter & likaså dagen efter. Så nu har jag äntligen sett alla Harry Potter! Woop woop, lite efter men aa de e okej, tycker jag iafl. Igår blev det även utgång, vi drog till café opera, inte riktigt mitt place och det tyckte väl inte tjejerna heller men det är alltid kul att testa nytt & det är som Evve säger, att man måste ju faktiskt testa sig runt för att hitta dem bästa. 
Just nu sitter jag på bussen mot stan, ska köpa prelle till mamma som fyller år imorgon och sedan ska jag och Ludwig till Fredrik & Maria på torsdagsmys. Blir tacos till middag och massa annat onyttigt till kvällen framför en bra film. Ska bli riktigt mysigt. Fattas bara Niklas. 
Jajajajajajaja, nu ska jag njuta av bussresan med musik i öronen. Det bästa jag vet är att åka nånstans själv och bara lyssna på musik! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0