BOMB

Mycket att ta igen nu, har ju inte bloggat på ett tag. Orkade inte blogga när jag praktiserade på förskolan. Men igår var det sista dagen så nu ska jag försöka komma igång igen. Har gymmat typ hela denna vecka, skaffat gymkort på gym & sim. Har varit i Täby med Sofie, köpte träningsbyxor och sport-bh. Igår hängde jag med Espri hos henne och Johanna kom senare under kvällen, vi kika på film och så. 
Idag har jag och Johanna städat lite i köket, käkat frukost, handlat massa specialdrycker på Ica, gymmat, powerwalkade i 45 min, och mina hälar mår inte bra tack vare dem skorna så vi åkte till Arninge och köpte nya, sen iphone skal, och leta klocka till mamma. Nu har vi precis ätit middag och ska strax färga håret.
Inlägget är jätteflummigt men orkar inte detaljera mig när det hänt så mycket under veckan. Kära farmor har åkt in på sjukhus också, :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0