Bakis + full

Hejsan svejsan, sitter hos farmor. Ludde, Fredde, Maria, pappa och Tilde är här. Vi käkar massa gott och umgås! Jättemysigt! Är så sjukt bakis och imorse så kom Ludde in med en återställare. Första gången i hela mitt liv jag behövt ta en återställare haha. Igår krökade vi hos Espri några tjejer. Jättetrevligt och mysigt! När jag kom hem fortsatte jag dricka men med Ludwig och hans kompis. 
Igår på dagen var första mötet med tränaren, gick jättebra och känns jätteskönt att veta nu hur jag ska uppnå mina mål. Efter det var jag i Täby med Evve och Espri. Jag köpte lite sportkläder, en tröja och örhängen.
Usch måste försöka vara social nu..... Bakis & full är ingen bra kombination 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0