Yeysan

Märks att jag inte orkar blogga längre. Så nu slänger jag in ett litet måste inlägg. Orkar inte uppdatera om allt som hänt sen senast men i fredags var jag på Tegel och i lördags var jag på hälsomässan med pappa och Johanna. Fick en bok och åtta par strumpor av pappa. :)
Har dock aldrig varit så bakis som jag var i lördags, när jag kom hem från hälsomässan blev jag sängliggandes i två dagar typ. 
Imorse försov jag mig...... Men valde att gå till centrum istället för att vänta på bussen.... Hurtigt värre, haha. Efter skolan var jag och träna. Har även hämtat ut paket! Woop woop! 
Nä nu vill jag ha mat är jättehungrig 
Gud vad mina inlägg är roliga 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0