Mammas födelsedag

Hallå i kojan! Jag har äntligen krypit ner till kojs efter en lång dag! Så fort jag vaknade pushade jag iväg mig själv till gymmet och i all hets för att inte hinna känna efter att man egentligen vill lägga sig i sängen och sova igen så insåg jag påvägen att jag missat äta frukost. Men det ordnade sig, för efter gympasset träffade jag på Denise och Katja, så vi käka på Nova. Dem hade en liten frukost där. Så de va ju lucky me liksom! ;) Satt med dem i lite mer än en timme för att sen möta Ludde och Pappa i centrum för att handla hem mat till mamma som jag och Ludwig skulle laga  till mor. Hon fyllde ju år igår/idag. Haha hatar när klockan är över tolv. Så vi städa, laga mat och jag har rensat alla skåp i köket så nu ser det riktigt fint ut. Även skåpet i badrummet! Haha. Börjar se fint ut här hemma! 
Mamma fick sin prelle av mig också, en radio och fina blommor (dem gröna med gula blomman i mitten)  :) 




Igår var vi som sagt hos Fredde, vi åt tacos och kollade film. När vi gjort tacosen insåg vi att vi använt xtra hot tacokrydda, 2!!! Haha det blev starkt men gott. Trevligt att få umgås med sina syskon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0