Typ läste hennes tankar i förväg (Detta skulle upp igår natt)

Är äntligen påväg hem. Är cpmätt också. Fetto here I come...... Har bara ätit onyttigt de senaste dagarna hahaha, men så blire ibland. När jag skulle hem så tog jag med mig lite käk och muffins å grejen är att jag brukar aldrig ta med mig muffins. Men tänkte att Sofie kanske ville ha en för vi ska ta en nattcigg när jag kommer hem. Så skriver hon när jag väntar på tunnelbanan att hon vill att jag ska ta med muffins??? Oddsen på de när det aldrig händer att jag tar med muffins? Lite coolt asso, typ läste hennes tankar i förväg....

På min rast när jag skulle käka kom en främling fram och ville låna min penna, såhär såg den ut när jag fick tillbaks den?? Scaaaary typ blod....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0