Liksom yä yä

Sitter på bussen påväg till jobbet återigen... Hade ju räknat fel på min lön. Har inte alls jobbat 14/15 ggr. Vet inte hur jag räknade. Jobbade 7 dagar i juni, varav två utav dagarna är 5 timmars pass så om man slår ihop två av de sju dagarna blir de som ett pass, så man kan säga att jag jobbade 6 helpass. Nu är det bara att jobba på hela juli så lönen blir större i augusti!!

Igår när jag slutat träffade jag Sofie och Evelina ute en stund och hängde. Vi snacka, rökte, tog kort å bara va. På natten träffade jag Johanna och Jonathan en snabbis också.
Aja inte så mycket som händer i mitt liv just nu..... Ikväll ska jag till Johanna och sova så vi åker tillsammans till jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0