Gör mitt liv lite roligare tack

Tjoooooooooo
Igår var jag hos tandläkaren ju och laga mitt hål. Först körde jag utan bedövning för jag trodde inte att det skulle göra ont eftersom det var så litet hål men de gjorde det, så fick bedövning i hela käften och mina läppar blev helt cp. Kändes som man hade fiskläpp. Grejen e att jag fått bedövning förut ba att det inte blivit såhär mycket haha. Å så slipa dem mina tänder som gått sönder så dem ser lite bättre ut iafl.
Jag pappa och Ludde satt mestadels av kvällen igår å drack å snacka. Pappa hade massa bra nyheter så de va riktigt kul! Efter de åkte jag till Rålis med Johanna och Espri, Jenni kom in sen också. Så vi satt där å kröka.
Nu väntar jag på att Sofie ska komma hem, vi ska gå å köpa mat och hem till mig och laga. Riktigt mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0