5h

Så jävla trött, ska direkt hem och slagga sen efter jobbet. Sov bara i 5 timmar.
Igår var jag hos farmor som sydde upp min kjol som var alldeles för lång. Efter de var det menat att jag skulle till Espri och mötas på en cigg med henne och Sofie. Men fastnade med Espri till halv tolv. Haha. Det blir dessutom lite fest idag, så får sova ett par timmar när jag kommer hem så jag pallar. Dagen igår gick verkligen fort just för att 2 timmar går åt att bara förbereda och det är fett chill, sen hinner man få lunch, jobba, kvartrast, jobba och sen slut. Så känns ändå skönt att ha öppning för slutar halv fyra och är leeeeediiiiiig hela helgen. Har bara jobbat igår och sen idag. Men sover alldeles för lite om nätterna. Nä nu ska jag sova lite på tåget typ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0