today

Shit vad trött jag eeeeeeeee, ett under att jag inte somnat..... Imorn blir det jobb igen så är lite nervös för de lär bli ett schema som jag inte gått... Menmen det ska nog gå bra! De jobbigaste är att man går ju i skolan också, hade varit så skönt om jag gått ut och bara kunde jobba och slapp både gå i skolan och jobba samma dag, vem pallar EGENTLIGEN? Jajajjajajajajaja annars så, har varit i skolan, hade två lektioner, drog till gymmet, sen hem & laga middag och sen dess har jag bara chillat, kollat film och paradise från igår. Är som sagt helt jävla död alltså, vill ha loooov nu och få sooooovaaaaaa



Bästa mamma gjorde popcorn till mig igår när jag kolla massa film och undersökte julkalendern, som faktiskt verkar helt okej. Jag kommer inte kolla tror jag men tror den kan bli godkänd från min sida iafl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0