Måndag....

Hejsan hoppsan lillebror....
Sitter och väntar på Evve så ska vi kila ner till centrum så jag kan köpa mat eller nåttt.... IM STARVING! Jobbade endast till 12 idag fett skönt, har slutat tidigt hela helgen.
Doch har hunden blivit sjuk IGEN.... Sist fick hon käka medicin i två veckor för hennes mage knasa, hon hade fått i sig något gift. Den här gången är det hennes tänder. Hon ska bli sövd och dra ut två tänder, stackars bebis. Så på min lediga dag ska jag till veterinären 8:00. Kostar en 5-6000kr på det också. kult. De tror inte att djurförsäkringen täcker...
Iafl, imrn är det jobb igen, men på fredag ska jag få göra nya fransar så det känns skönt! Fick i studentpresent av in bror Niklas och hans flickvän, nagelförlängning, fransförlängning och pedikyr. Riktigt gulligt av dem. Men måste boka in en tid för att ta bort naglarna. Ser inte bra ut längre....
jajjajajajaj tråkigt inlägg å såvidare. Men vad gör man inte i vänten på lilla flickan Evveeee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0