Onsdagar när dem är som bäst

Dålig bloggare. Inte för att jag ens kallar mig själv för en bloggare men... I alla fall så har jag varit hos frisören för det mesta hela min dag. Eller ja började dagen med läkaren då jag fick nya piller mot mitt öra som haft öroninflammation. Fick även en salva mot mina utslag jag fått på kroppen. Efter det tog jag en tupplur innan det var dags att möta upp Sofie och få till frisören då Denise skulle fixa mitt hår. Hon färgade utväxten, laninpackning och klippte en bra bit på håret. Jag har nog aldrig gått från en frisör utan tårar i ögonen. Men den här gången stod jag istället och körde en lyckodans i salongen. Mitt hår känns så härligt och friskt nu! Tack Denise! 
Efter salongbesöket åkte jag in till stan och mötte upp far och två av mina bröder som testade lite grejer inför bröllopet. Fick ju nästan en liten tår i ögat när jag såg så fin Niklas är i sina kläder. Det kommer nog bli ett väldigt fint, spännande och annorlunda bröllop. Känns lite märkligt att nästa gång man träffar dem blir i Makedonien. 
Vi satte oss iafl senare på lite olika ställen och drack vin och champagne. På sista stället kom Linda (Niklas blivna fru) med vänner så vi satt alla tillsammans och mös denna härliga varma sommarkväll och såg fram emot bröllopet. 
Imorgon blir det jobb, så hoppas på att få ligga i min säng snart och sova. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0