Tröstbakar

Ja så ere, så jävla less. Har sett mitt nya schema och det har på riktigt aldrig varit så illa. Mamma hjälpte mig maila rektorn hon tyckte själv de va helt sjukt. Så ja fick iväg ett väldigt bra skrivet mail tycker jag! Så hoppas att de förbättrar situationen, vill ju kunna ha kvar mitt jobb liksom.
Jajajaja vill typ inte ens tänka på de blir fett deppig. Idag har ja bara vart i skolan, tog fel tåg haha råka ta snabbtåget å de stannar inte i tibble så fick hoppa av i kragsta för att ta nästa. Jajajja efter skolan så sola jag solarium sen har ja bara vart hemma O chillat e fett jävla fitt trött men har iafl en rabarberpaj i ugnen som ska ge plåster på såren 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0