Helgen typ

Jaaaaaahaaaaappp..... Dags å ta sig till skolan, kom aldrig iväg igår. Jag gick och gymmade istället, var så jäkla skönt, har inte gymmat på typ en månad. Men kunde inte köra ben för jag har ju såklart skadat mig på fyllan och jag har ingen jävla aning om vad fan jag gjort. Såhär såg de ut första kvällen, nu har de blivit blått & lila också och de gör ondare nu än förut att gå. 
En tennisboll i benet.....



Vi firade Lisse i helgen, först hemma hos henne med champagne och sen skulle vi till tegel men jag, espri, Kajsa å Linnea kom inte in, vi skulle ha kommit in på Kajsas sms men klockan va 3min över 12 och den gällde till 12. Skit drygt. Så vi 4 drog på fest i kyrkbyn. De va kul men antar att de va där mitt ben blev krigsskadat..... 
Igår efter gymmet drog ja hem å gamea lite, sen kom espri så laga vi lax me pasta å avokadoröra, kolla tv. 
Bild på mig och Bella från helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0