Ser fram emot min framtid

Det är så mycket som händer just nu och som ska ske. Jag tar studenten nästa år vilket innebär studentskiva, flak, mottagning & välja om man ska börja jobba eller plugga vidare på en gång. Jag har även bestämt att så fort jag tagit studenten ska jag gå intensivkurs å haffa ett körkort. Sen i sommar så gifter sig min bror Niklas med sin fästmö (säger man så?) Linda i Makedonien. Så ska dit på möhippa och bröllop, ska bli helt fantastiskt! Är så glad för min brors skull, han har alltid varit svarta fåret i familjen och den sista som någonsin skulle kunnas tänkas gifta sig eller skaffa barn. Och apropå barn har dem nu erkänt att dem försöker skaffa barn så inom en snar framtid är jag faster, jättespännande. 
Har även planer på att skaffa nytt jobb, redan nu när jag går i skolan. Har funderat ett tag nu, för de e ett jobb som jag alltid sagt nej till & de sa jag ju om BK också. Och nu inatt fick jag flippen att jag tänker fan ansöka och sluta på BK, får bättre betalt på de andra jobbet och närmare. Då slipper jag åka så långt & länge till mitt nuvarande jobb. Jag gillar mitt jobb men de finns för&nackdelar och jag känner att jag är inne i en period då jag vill testa nytt och utveckla mig själv ännu mer! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0