Lite resa

Internet på hotellet gjorde att jag inte kunde blogga till slut. Men vi var med om väldigt mycket på vår resa och det är den sjukaste resan jag någonsin gjort & även den bästa. Vi sola, bada, festa och träffade massa roligt folk. Vi åkte parasailing, vilket var en väldigt häftigt upplevelse (lyckades även krigsskada mig rätt hårt på benet), vi beställde in den största drinken på stranden, det var en melon som dem gröpt ur och sen fyllt med alkohol, vi beställde vattenpipa som var större än mig och all mat vi åt..... oj vad man saknar den nu. Vi hade det riktigt bra och levde som kungar. 
En utekväll hade jag festat iväg min röst så pass hårt att evve och espri fick agera tolkar och jag fick skriva på telefonen för att kunna kommunicera. Det var en utmaning i sig men det var riktigt roligt. Blev även sjuk där nere, men vi var ute och festade varje dag ändå. Jag hade feber, en förskräcklig hosta och mina ben kändes som spaghetti men körde på endå. Alkohol är medicin mot allt. Är fortfarande sjuk och där typ feber om nätterna då jag hallucinerar och drömmer värre än någonsin. 
Vill bara tillbaka, sån ångest att vara tillbaka i skolan. Shoppade bort den mesta ångesten idag iafl haha..... 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0