Tröööött

Ligger i sängen och kommer typ somna snart. Försöker hålla mig vaken tills tonårsbossen börjar på trean! Så jävla bra haha. Efter gymmet handla jag på Ica, lite risifrutti och gainomax. Har alltid så jäkla stressigt till skolan att jag inte hinner käka nån frukost så då kan jag ba grabba en risifrutti å en sked å käka i skolan sen. :)
Men gymmade iafl med J&J, dem drog tidigare än mig för jag ville köra några maskiner efter mina 45 min på trampmaskinen. Men det är svårt att veta vad man ska göra när man inte har nått schema + att jag vågar inte göra några ryggmaskiner förrän jag pratat med min tränare om vilka som är bra för min rygg, vilka jag ska koncentrera mig på och vilka jag ska köra med eller utan vikter. Så gjorde lite andra maskiner och efter handlingen promenerade jag hem istället för att ta bussen. Hade för mycket energi kvar typ haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0