IKEA

Igår var jag & Johanna på IKEA. Jättekul, älskar IKEA. De va skitroligt men jävlar vilket projekt för oss med dessa stora lådor man hämtar i lagret sen. Vi grejade oss ut med allt i allafall men problemet blev bilen. Mina garderober var för långa så Johannas älskade Jonathan fick komma med lastbilen och hjälpa oss. Fick och har så dåligt samvete. Men bussade han på kök och 2 snusdosor. När vi kom fram till mamma var det som ett mirakel när garderobdelarna fick plats i hissen så Roger kom och hjälpte oss också. Så fantastiska människor jag har omkring mig som hjälper mig med de ena och de andra. 
Nästa projekt blir att bygga ihop allt och att allt ska få plats i mitt pytterum!! Jag köpte i allafall garderob, byrå, sänglåda, förvaringslådor, galgar, spegel, sängkläder, list för sladdar, förlängningssladdar, och ja en massa mer som jag inte ens minns. Men allt som allt gick på 3000, så de va mina semesterpengar de. Nä men pappa hjälpte betala lite och mamma ska nog hjälpa till så småningom. Nu ska jag iväg men det berättar jag om sen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0