Telebombom

Heeeeejsaaaan. De e så tråkigt att blogga nuförtiden. Men göre endå. Vill minnas nått iafl.....
Min morgon började på gymmet fortsattes med tråkiga lektioner i skolan och avslutades med laxmiddag hos Espri med Sofie. Satt som en smäck. Vi spela lite GTA och titta tv. 
Var och köpte ny laddare också, eftersom nån råkat ta min i fredags och den jag har fått fungerar inte och ingen lär ju erkänna..... Så iafl, äntligen kan jag ladda min telebombom!! Just nu ligger jag i sängen med Ludwigs iPad och kollar film. Napoleon Dynamite heter den. Får se om de e min humor. Hoppas jag somnar snart! Var jättetrött hos Espri men såklart blir man pigg när man kommer hemmmmm....... -.-' 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0