Stress, ångest & oro

Assoooooooo är så stressad att det bara vrider sig i magen på mig. Det enda jag gör är att plugga..... Har lyckats beta av lite men har massvis kvar. Har massa prov och projektredovisningar den här veckan så de blir ju knappt nått socialt umgänge...

Idag var jag i allafall på arbetsintervju, känns helt okej. Var jättenervös innan OCH efter(?). Efter det åkte jag till gymmet för att koppla bort nervositeten eftersom jag inte behöver vara nervös längre direkt haha..... Har kännt mig ganska låg under veckan och likaså förra veckan och då känns det skönt att vara på gymmet faktiskt. Ibland får jag perioder där jag är mycket själv, brukar bero på att det är mycket i skolan som gör att jag måste hem och plugga. Sen ere klart att gymmet tar sin tid också, men jag vill verkligen uppnå mina mål och jag orkar så mycket mer av gymmet. Ja, det finns både för & nackdelar med att gymma.... haha
Fick sushi av mamsen för att jag varit så duktig och gått på min första anställningsintervju (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0