Laxfitta

Hejsanhoppsan, har varit ute på promenad med Evelina. Tog med mig Angie, så vi var ute i nästan en timme. Kallt med uppfriskande, man rensar verkligen sina tankar och kommer ner i varv. Behövde det. 
Var på gymmet idag, men inte länge. Jag & Johanna hade tid med tränaren som skulle gå igenom några nya maskiner och så fick vi en varsin bok där vi ska skriva ner lite vad vi gör. 
Efter det åkte jag hem och sov, hade ingen motivation till att gymma, så när jag vakna gjorde jag lite egen träning och sen så har jag ju varit ute å gått ikväll så :) 
Ligger för tillfället i sängen och har nyligen blekt mina tänder. Dem är verkligen vita och fina nu, tack vare att jag inte röker också! 
Ska försöka somna snart så jag orkar upp imorgon. Får verkligen inte ha mer frånvaro nuuuuu........ Då är jag körd! 
I helgen har jag sovit hos Johanna, igår agerade vi lekledare på hennes lillasysters kalas och på kvällen åkte vi till donken med Linus och Hector.
Ja, mina laxmackor ser lite ut som en.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0