Anställningsintervju

Hallooooojjjjj!!!!! 
Jag är så sjukt glad idag! I skolan fick jag ett samtal och i det samtalet sades det att jag på tisdag klockan tre ska på anställningsintervjuuuuu!! Woopwoop! Jobbet är mitt! Helt klart! Har även fått mina skoooooor & det gör mig glad det också! Dem e såååå varma & sköna. De e tydligen riktig ull i så de e lite läskigt, de visste inte jag när jag beställde dem. :( Men men jag äter ju kött också sååå..... 
Har varit och gymmat med Sara, vi körde lite maskiner och fria vikter. De gör man där nere i ett annat rum och jag hade aldrig varit där för det är mest stora starka killar där, lite läskigt. Men det var sjukt kul!! 
Just nu är jag hos Johanna, kom precis in typ. Nu ska vi upp i köket och härja! 

Igår hängde jag med tjejerna hos Espri. Alla var samlade. Mysigt. Bilderna är lite random från veckan och dagen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0