Jobb + chillkväll

Goooodiiiis mannen! Jobbat idag! Gick finemang! OB på de, nice å tjäna pengar. Typ de enda jag gör just nu...
Innan jobbet förberedde jag en överraskning till Jenni. Vi delar ju skåp på jobbet så....
Jobbade ett par timmar med Johanna idag också, riktigt kul! När jag slutat gjorde jag min egna burgare, det var fan skitkul & smarrigt! Johanna fick rast därefter så vi gick å köpte ett kg godis, vi får ju personalrabatt på de också! Efter de åkte jag till Espri där jag än är kvar med Soffan. Vi har kollat på film och käkat godis mannen. Soft!

Imorgon är jag ledig, men ska dock till tandläkaren tio över nio på morgonen. Kult. Lär dra hem och pömsa vidare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0