Dealar ständigt med min dumhet

Tjooooo. Sov hela dagen typ. Ångest. Varje ledig dag sover jag bort hela dagen och har huvudvärk -.- kult. Men hängde med Soffan ett tag på dagen och shoppa på Ica haha. Typ de. Sen blev de tacoskäk med familjen jäääävlar du vad gott. Efter maten hängde jag återigen med Soffan en sväng och chilla. Vår standard e ju att sitta utanför min dörr och röka. Så de e på den nivån. Chill & nice.
Farmor har förövrigt sytt gardiner till mig, riktigt snäll farmor man har. Dålig bild då men aa. Men nu kanske man äntligen kan få sova i mörkret och inte vakna 6 på morgonen av solljuset....

Jobbar imorgon, men ledig sen heeeelaaaa heeelgeeeen!! Wooop wooop!!! Feeeeeest!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0