Måndaaaaag vaaa??

Tjenixen sixten. Chillaxar i sängen och gör spotifylistor. Jobbar på en sova-lista med nice musik att somna till.
Imorse skulle jag egentligen till tandläkaren men var så sjukligt trött att jag fick avboka, fick värsta huvudvärken också, så när jag somnat om och vaknat igen hann jag va uppe i 5 min innan jag fick migrän och fick lägga mig och somna om. Vaknade typ vid två. Ångest på min lediga dag.... Men jag och Sofie åkte till Täby centrum och mötte upp Hanna. Kollade lite butiker å sådär. Köpte en svart långklänning, en topp, smycken och en stor smyckehållare (den på bilden).

Nu på kvällen har jag hängt med Espri, Isabelle, Evelina, Johanna och Jonathan. Vi försökte grilla haha, gick ju sådär men det var mysigt. Satt ute å åt gott och lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0