Shoppat bort mina matpengar

Sitter på bussen påväg hem från Arninge. Har varit där med 2 utav mina fina chicks, Espri och Sofie. Vi har shoppat galet och käkat. Matpengarna jag fick av pappa är bortshoppade. Vet inte vad jag ska hitta på för bortförklaring.... Haha. Men jag köpte skor, 2 bhar, eller den ena är som en bikini typ, kommer iafl använda den som de, ett par shorts, en väska, avsminkningsserveter, deo, godis, mascara..... Hmmm.... Vare nå mer? Jo solglasögon också.... Ehm.... Å så har Sofie köpt bröd till mig också hahahaha, vi käkar ju typ frukost tillsammans var dag så de va gulligt! Tack Sofie! Kan lägga upp bild på allt sen :)
Lyssnar förövrigt på Jay-z nya album. Rätt bra, diggar somewhereinamerica då han sjunger om Mileys twerk. Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0