Lönespec!!! (Skulle upp i förrgår) jävla cp blogg.se

Vaknar bakis av att jobbet ringer. Var tvungen att åka in.... Så jobbade idag och när jag sitter på tåget vill chefen att jag jobbar imorgon också... Så jobbar verkligen hela helgen..... Men men caaaaaash! Fick min lönespec idag så vill bara jobba mer och mer. De enda e att tiderna e jobbiga med jobbet för det är verkligen en hel dag man jobbar. Men fick iafl lönen för juni och hann bara jobba typ 14/15 ggr & fick ut 3700 riksdaler så de e alltid nått bror.
Efter jobbet idag åkte jag till Espri och hängde med henne, Sofie, Johanna och Pillo. Vi kollade film och åt gott. Just nu sitter jag ute med Sofie och väntar på att min tvätt ska bli klar. Var tvungen att tvätta mina jobbkläder..... Dem såg förjävliga ut.....
Måste dessutom börja äta bättre, seriöst blir så mycket snabbmat nu...... Ska börja käka salladerna typ..... Neeemen kan inte fortsätta äta såhär mycket hamburgare.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0