joooooooobbbbbb

Är på jobbet fett mycket tidigare än nödvändigt. Men sov hos Johanna och hon började en timme före mig så vi käkade frukost tillsammans och nu sitter jag i personalrummret och chillar tills jag ska börja. Slutar tio ikväll och mååååste på riktigt duscha, vill inte ens säga när jag senast duscha.haha. Måste hinna packa också, ska iväg med mamma på imorgon. Och jag lär inte vara hemna förrän typ halv tolv om jag har tur.... -.-
Aja 48h semester sen endå så de e chill!
Igårkväll hängde jag med Johanna och Espri hos Espri, vi kollade film, as usual. efter de åkte jag och Johanna mot Väsby, mcdonalds drive in (haha ja, drive thru egentligen) och köpte sharingbox, drog hem till henne, kollade monsters inc och käka. Somnade efter 5 min på filmen typ. De e helt sjukt att monsters inc är 10 år gammal. Hur gammal är inte jag då???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0