Jajajajajjajajajajaaaaaaa

Längesen jag blogga, men den här veckan har jag iafl jobbat och hängt med brudarna efter jobbet.
I onsdags var jag tvungen att åka från jobbet för jag hade så jävla ont i munnen, jag har fått inflammation i tandköttet pågrund av min visdomstand. Det gjorde så ont, även när jag inte prata eller nått, så när jag väl prata eller försökte äta kändes det som att jag skulle svimma. Jag kunde liksom inte sätta ihop käkarna för då bet jag på svullnaden. Så åkte till tandläkaren, dem klämde ut var(????) från svullnaden, så jävla nasty och fitta vad ont det gjorde, mina ben skakade och tårarna bara rann..... Så nu käkar jag penicillin, använder munskölj och nån spec tandkräm. Hurrar för livet!

Igår var jag, Sofie & Espri hos Pillo, där även Sabina var. Pillo fyllde år så vi åt massa gott och hade det trevligt. Efter vi varit hos Pillo, hämtade Eldin upp oss tre, då vi åkte och kollade på bio i Kista. The purge. Den var bra men det är ändå en film man hade kunnat se hemma liksom. Men det var mysigt, så shoppade vi lite innan också.
Måste sluta shoppa har knappt några pengar nu att överleva med resten av månaden......
På kvällen hängde jag med Espri och Isabelle, vi var ute en stund och träffade Linus. Typ hängde mest bara, & på taket..... haha.
Aja, långt inlägg men what 2 do. Sitter hemma hos Espri, sov här. Så väntar nu på att Isabelle och Espri ska vakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0