Helt sjukt jobbigt

Det har varit en helt sjukt jobbig dag. Det har varit en enda lång rush hela dagen. Är helt slut i fötterna och i huvudet. Vet inte ens vad jag ska säga eller hur jag ska förklara. Sjukt många beställningar samtidigt, folk som blir sura, vill ändra sina beställningar som tar längre tid än att dem kan ta något annat gratis. Alla ska beställa glass, milkshakes, smoothies, frappe och kaffegrejer i rushen som tar fett lång tid eller det som oftast knasas. De vet ju inte dem men..... Åååååååååå är bara frustrerad över att de sista timmarna gick rent ut åt helvete för när folk beställer och vill ändra så måste dem vänta å så ska man ta 28 beställningar till typ å dem som väntar på sitt får vänta ännu längre och jag venne ens vad. Bara kaos-dag. Kan inte tänka, agera eller leva seriöst. Skönt att få vara ledig i tre dagar nu iafl. Så kanske kan få tömma min hjärna lite.....
Nsidodofmabqisuxjbwoqpbkzpaöp känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0