Snart ere jul

Hejhejhejhej hemskt mycket hej, ligger i sängen och ska kolla polarexpressen med juleskum och choklad mandlar. Idag har det varit storhandling med hela familjen typ haha, nä men mamma, Christer, Ludde, Johanna och jag var iväg och handla massa käk. Innan var vi på secondhand då jag fynda en jacka (typ liknande kavaj), en tröja och ett till plagg som jag inte vet hur jag ska förklara, jag får ta bild imorgon och visa. 
Evve kom även förbi en snabbis för att lämna en jacka hon inte ville ha längre i leopard, får ta kort på sen också. Men annars idag har vi lagat god mat och haft de lite julemys. 
Igår var jag hos Espri med Johanna, Lisse och Evve. Vi drack vin & hade trevligt! Senare på kvällen, eller rättare sagt natten träffade vi Lowe och Linus. De blev att dem slagga över. Johanna laga lax som fyllekäkat & ja, ja venne. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0