Off to work

Ja då var jag här igen... Dags å jobba, slutar 5 idag.... Men ska nog inte klaga, Johanna börjar sju och slutar nio ikväll, förstår inte hur hon orkar! Än så länge går det väldigt bra på jobbet, alla är så snälla och hjälpsamma så det känns inte längre nervöst att åka till jobbet :) jag har också insett att jag är kapabel till så mycket mer än vad jag trodde. Att jobba med äldre innebär inte bara kakor å kaffe........ Det handlar även om intima & privata delar osv som de behöver hjälp med. Och vissa saker trodde jag nog aldrig att jag skulle klara av men när man väl är i den situationen känner man inget, alltså man bara gör, aa haha. Flummigt allt blev 
Nu vill jag kliva på tåget & värma mig trots mössa halsduk & vantar! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0