God morgon

Det är inte rimligt att behöva gå upp 5 på morgonen..... På riktigt. Jävla tåg som inte kan matcha mitt arbete haha. Har sovit så jävla konstigt inatt. Somnade halv åtta igår, var så jäääävla död, vaknade till vid tio, sen vid tolv då de smällde fett med fyrverkerier så de väckte mig...... Kunde inte somna om förrän vid 2-3 och skulle upp 5. Kul att man är utvilad osv liksom....... Har inte fått sova ut en enda dag typ, alltid nått som ska göras. Imrn jobbar jag också och sen drar jag till Göteborg då man ska upp tidigt för att hinna med tåget. Serri kommer däcka hårt på nyår hahahah nej hoppas inte men aa jag behöver typ sova! 
Igår var jag och Ludwig hos farmor för att göra nått vettigt av lördagen, vi käka god mat och jag var så jävla trött att ögonen nästan gick i kors. Men det var skönt att man gjort något iafl än att bara ligga hemma i sängen. Drog hem vid 6-halv 7 och totaldäcka i sängen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0