7dagarskrök?

Haha ja så är det, idag tänkte jag hålla mig bort från alkoholen. Har druckit varje dag sen i fredags förutom i torsdags...i fredags kröka jag med tjejerna, lördags lite vinmys hos mamma, söndag drack jag med tjejerna, måndag var uppesittarkväll hos pappa med bingo och vin, tisdag julafton så där drack man också, onsdag var jag på Tegel och  fan vad kul jag hade! Men efterfesten höll på till 7-8 så var rätt bakis på torsdagen så drack inte eftersom jag skulle upp och jobba på fredagen för att festa igen, så igår firade vi Emma i klassen som äntligen fyllt 18 år. Yääää alkoholist 
Jag och Hanna
Jag och Fanny
Jag och Nyman, (vi ser typ ut som ett gift par hahhaa)
Jag och Pillo
Tjejerna i klassen 
Jag, Mickis, Amanda, Emma & Felicia
Jag & Felicia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0