2 dec

Halloooooo fan vad kallt det ska va då, mamma bråkas med att ha balkongdörren öppen....... Nu är det fan december också, helt sjukt vad tiden går forrrrrrrrttttt!!!  Har krypit ner i sängen för att kika på julkalendern, se om den är bra i år. Har lagat lax idag osså, riktigt jävla god blev den så är cppppmätt just nu. I helgen jobbade jag,  så har jobbat tor till söndag. Igår var första dagen själv och det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Var så jävla nervös dagen innan jag skulle gå själv, sov knappt något å stressade upp mig massvis. Lugnade det med lite shopping med Sofie den dagen och god mat på sawadee i Täby. 
Nu är jag iafl slutkörd och har hållt mig vaken för att inte somna alltför tidigt. Har inte hunnit chilla ner på hela helgen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0